24 oktober 2010

Tummen loss

Ibland blir jag trött på mig själv, vissa saker tar en envinnerlig tid innan det blir klart. Men idag... så gjorde jag slag i saken. För några månader sedan var jag på IKEA och köpte en hylla som vi ska ha på övervåningen. Den har stått fint och prydligt i sitt paket och stirrat på mig och jag har helt enkelt ignorerat den. Det var lite svårt att skjuta upp det längre nu och dessutom hade jag inget speciellt på programmet idag. Nu står skåpet där det ska och allt som ska förvaras inuti är på plats. Jag känner mig nöjd och glad och samtidigt undrar jag varför jag har dröjt så länge med att göra det??? Det tog cirka en timme...Det blev precis så som jag hade tänkt mig. Nu är nästa jakt tavlor som ska hänga ovanför. Var ska man hitta fina tavlor? IKEA har inget som faller mig i smaken. ILVA eller Gallerix får bli nästa anhalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina