10 september 2010

Slutet på en stressig vecka

Så var det fredag igen och jag hade sand i ögonen när jag vaknade. Efter föräldrarmötet igår fick jag sätta mig och jobba och skippa min simträning. Först när klockan var halv två på natten smällde jag igen locket på min dator. Så är det när man måste ha färdigt saker. Jag hade en stor budget presentation som stod på dagens agenda. Lite nervöst var det allt och ännu värre blev det när det inte gick som planerat. Alla fick bakläxa så nu är det en ny omgång som gäller! Men jag hänger inte läpp för det. Budskapet gick fram och det är sk "Lessons learned" för alla inblandade. Luften gick ur mig och jag körde hem redan klockan tre. Det kändes som om det var behövligt. Anton var hos en kompis så Emma och jag hade en mysig fika innan jag körde och handlade mat. Det var ingen middag planerad idag eftersom Anton och Krille var på handboll och Emma hade fotbollsmatch klockan sju. Nu börjar det bli kallt så skidjackan åkte fram och den behövdes.Ytterligare en förlust med sig i bagaget! Det är tungt för tjejerna att bära med sig inför varje match. Självförtroendet är inte det bästa nu men jag vet att ni kan bättre än så här. Det har ni visat flertalet gånger! Det är bara att bita ihop och komma igen. Heja, heja!!! Det blev en ganska avslagen kväll för oss alla. Vi avslutade kvällen med en stor smarrig marängsviss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina