28 september 2010

Skånefotboll

Jaha, då blev det ändrade planer inför kvällen.
Skånelaget ska möta Borgeby damer div 2 idag och Emma blev inringd för att spela. Det är super roligt för henne och hon blir lika glad varje gång. Hon är så tydlig i sina mål och vad hon vill åstadkomma. Jag blir mäkta imponerad över hennes beslutsamhet! Jag är så glad för hennes skull när det går vägen som hon önskar.
Jag hade tänkt att gå och träna men då missar Anton sin musik lektion och dessutom får han vara ensam i 2 timmar. Jag tycker inte att det är riktigt rätt emot honom att han ska behöva vara ensam när han är mörkrädd, för att Emma ska spela fotboll. Vad gör man inte för sina barn? :-)
Min tid kommer sen...

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina