22 september 2010

Dagarna rinner iväg

Redan onsdag idag? Hur gick detta till? Ibland känns det som om det bara är jag som har mycket att göra? Eller det är rent av så att jag tycker allt jag gör är jobbigt och då känns det som om det är mycket? I alla fall har jag inte hunnit med att blogga. Jobbet kräver en hel del i dessa budget tider så det har blivit många sena kvällar. Men idag gick jag hem i vanlig tid. Syster London med familj har kommit hem på besök och det blev några timmar av prat innan det var dax för middag och läxläsning.
Det har kommit önskemål om att få se våra egna tillverkade skohyllor som vi har monterat upp i tvättstugan. De är superbra och slukar hur mycket skor som helst! Tacka vet jag ELFA system. Här är det mest gymnastikskor och sneakers som står. Alla andra skor står i klädkammaren.
Har ni räknat efter hur många skor ni har egentligen? Det blir ganska många om man räknar alla...alldeles för många...
Detta är en idé som jag verkligen är nöjd med. Nu ska jag bara få familjen att sätta in sina skor i tvättstugan. Ibland känns det som om jag har öppnat skoaffär i hallen...

3 kommentarer:

  1. Jag som tyckte vi har många skor, men ni har fler! Smart system om alla sätter upp skorna! Här är det bara jag... :)

    SvaraRadera
  2. Organiserat och tjusigt! Trevligt veckoslut! kram towe.

    SvaraRadera
  3. Snyggt när man ser sina skor så tydligt och bra att de är nära utgången.
    Jag har mina flesta skor i sovrummet - det är en hel evighet bort och så väljer jag de som står i hallen likväl!

    Hoppas allt är bra med dig fastän du inte setts till här på några dagar!
    Kramar

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina