6 september 2010

Högt tempo

Denna veckan kommer bli en vecka med högt tempo, både på jobbet och privat. Bokslutet ska färdigställas och det gick bort någon dag förra veckan när vi var i Modena så det lite "tight". Budgeten ska vara färdig för min organisation och den ska presenteras på fredag och det är en mängd material som ska tas fram tills dess. Det var jobbdelen och det kräver lite kvällsarbete för att få det att gå ihop. Den privata delen är också ganska fulltecknad.
  1. Tisdag - Fotboll EM kval Sverige - San Marino
  2. Onsdag - Anton fyller år och det blir då restauranbesök i staden
  3. Torsdag - Föräldrarmöte med Emmas nya klass samt simträning
  4. Fredag - Handla till Antons släktkalas
  5. Lördag - Silversmycke kurs hela långa dagen
  6. Söndag - Släktkalas för Anton kl 14 samt simträning på kvällen

Puuhhh!!! Jag blir trött bara av att titta på det. Jag får jobba på natten om jag ska få allting att gå ihop. Dessutom är det fotboll för Emma fredagkväll som jag jättegärna vill se. Anton ska spela sin seriematch på söndag och det går inte att få ihop för mig. Krille får åka ensam med honom. Ja, så är det att vara engagerad förälder som tycker om sitt jobb och vill göra en mängd roliga saker på sin lediga tid. Jag får vila nästa vecka. Tror jag... Jag har inte kollat upp nästa vecka ännu.

3 kommentarer:

  1. Jisses vad det känns igen....varje vecka tänker jag, nästa blir nog lugnare:) men det är nog bara att gilla läget. Denna tiden i livet kommer inte tillbaks. Är sugen på bilder från uterummet, hur går det?
    Styrkekramar från Kristina

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har lite krafter kvar till på lördag.
    Fotbollen i morgon blir säkert en höjdare och restaurangbesöket också.
    Men hoppas ändå att nästa vecka är lite lugnare.
    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Pjuh, det var ingen dalig veckoplanering! Men silversmyckekurs hela langa dagen pa lordag later ju valdigt kul! Ser fram emot att se vadsom tillverkats! kram towe.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina