17 september 2010

Kultur av högsta klass

Vilken fantastiskt föreställning vi fick se av Singing in the Rain. Musikalen har spelat på Oscarsteatern i Stockholm sedan 2007 och nu gästspelar den i Malmö tom 17 oktober.














Det var ett tag sedan jag var på Malmö Stadsteater eller rättare sagt Malmö Opera som det heter nu förr tiden. Skådespelarna var fantastiska och föreställningen var precis som filmen. Efter föreställningen åkte vi hem till oss och åt ost & skink paj och drack en massa rödvin. Klockan hann bli halv två innan våra gäster gick och jag stupade i säng. Jag är glad över att jag kämpade för att få biljetter. De var värt varenda krona!

1 kommentar:

  1. Jag såg föreställningen på Oscars och blev helt tagen jag med, visst var den bra!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina