20 september 2010

Sen middag

Stressig dag på jobbet. Jag har planerat att jag skulle göra en stor, fin fiskgratäng när jag kom hem från jobbet som skulle vara klar innan Antons handboll. Helt plötsligt blev fiskgratäng hamburgare och bröd. Vet inte hur det gick till??? Nu ångrade jag mig med den varianten på fiskgratäng och blev sugen på en annan variant så det blev ett besök i affären för att införskaffa ingredienser. Den blev klar strax innan nio och den ser smaskens ut och doftar underbart. Längtar till morgondagen när den ska serveras. I helgen har jag haft en stor utrensning av kläder som jag lämnade hos min mamma och sedan blev det jobb för hela slanten. Tolv slog jag igen locket på datorn och min förhoppning om läggdax senast klockan elva grusades redan idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina