5 september 2010

Slut i rutan

Det blev inget IKEA idag. Jag skulle åkt tillsammans med min mamma efter Antons fotboll men hon var alldeles för dålig för att orka med. Det blev istället Media Markt och Burlöv Center för mig och Anton. Det är mycket med de tekniska apparaterna hela tiden. De går i sönder och ska reklameras.
Masters simningen blev av i alla fall. Förväntansfull begav jag mig ner till Bråhögsbadet klockan sju. Det var super jobbig och alla de andra var otroligt duktiga. Armar och ben orkade men flåset var det sämre med och jag "fuskade" lite, helt enkelt för att jag inte orkade fullt ut. Nu sitter jag här och är snuvig och helt slut i armarna. De känns om blytunga ormar. Men det är bara att komma igen. Det var trots allt roligt och det blev 1500 meter.

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina