12 september 2010

Äntligen! Någon har tänkt till!

Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag haft en rejält hektiskt vecka. Det är mest roliga saker som har passerat. Idag är det söndag och vi ska ha släkt kalas för Anton. Vi får se när jag hinner uppdatera allt som har hänt. Det kommer så småningom. Men idag måste jag bara visa en perfekt lösning på något som jag har irriterat mig på under många, många år. Världens sämsta förpackning ur konsumentens synvinkel måste nog vara "Smörgåsrån". Men nu äntligen! I fredags när jag var och handlade så låg den där, den perfekta förvaringsburken! Köp två paket smörgåsrån och burken är din. Vad är där och tveka på! Nu är där inga mer smulor och söndriga kex i skafferiet. I love it!

2 kommentarer:

  1. Det där var väl på tiden. Ha ett brakalas.

    SvaraRadera
  2. Det var länge sedan vi hade rån hemma och det är nog den opraktiska påsens fel faktiskt. Skall leta upp den där burken.
    Tack själv för i går - det får bli fler gånger - jag skall börja leta efter lämpliga ställen så får vi se hur många som hänger på!
    Hoppas kalaset varit bra!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina