21 september 2010

Core gympa

Idag var det dax att starta upp med gympa träningen. Terminen började redan för två veckor sedan men jag har inte hunnit med det. Men innan dess var det dax för mitt hår att bli friserat och som alltid blir jag nöjd. Jag är så nöjd med min nya frisör! Hon klipper mitt hår precis som jag vill ha det.
Men sen var det dax för kroppen att få röra på sig och det behövdes ska ni veta. Det är alltid lika skönt efteråt. Jag var super stressad och trött innan träningen men insåg att jag behövde träningen för att orka med några timmar framför datorn efteråt. Sagt och gjort! Klockan hann bli tolv innan jag var klar. Det är bara och gilla läget. Så är det denna veckan. Nästa vecka är en annan vecka...

1 kommentar:

  1. Du var duktig som kom iväg på gympan trots stress.

    Vilken underbar höstbild du har hittat!!!

    Jag förstår att du är nöjd med din frisör - Du blev jättefin!
    Kram på dig!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina