8 april 2010

Vilket mysigt väder

Imorse var det jätte mysigt väder. Kände för att ha lite vårkläder på mig och tittade in i min garderob och insåg att där var inga vårkläder. Bara vinterkläder och sommarkläder. Jag tycker det är svårt i dessa övergångsperioder. Det är helt tyst på avdelningen för merparten är på möte och jag jobbar på med mitt. Jag har inget speciellt planerat i min kalender idag förutom att laga middag och tvätta lite. Tänkte kanske ta tag i min bok som har legat där ett tag nu och inte blivit färdigläst.
Min Forsythia på framsidan, i full blomning. Kortet är taget ifjol. Riktigt så långt har den inte kommit ännu men snart...

1 kommentar:

  1. Det är jättesvårt att klä sig nu. Kallt på morgonen och sedan varmare.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina