29 april 2010

Busy, Busy

Klockan är halv tio och jag har nästan precis kommit hem från City Gross. Hela köket är fullt med kassar och mat som ska packas upp. Men jag var bara tvungen att sätta mig ner i 5 minuter och koppla av. Det har gått i ett hela dagen. Anton har haft konsert med musikskolan idag och han skulle lämnas där klockan sex. Jag hann precis hem för att sedan leverera honom dit och sedan två ärenden för att hinna tillbaka till konserten. Skön musik i mina öron. De är sååå duktiga! Direkt till affären och nu sitter jag här.
För någon dag sedan så låg där en liten present till mig när jag kom hem från jobbet. Syster Yster hade varit här hemma och lämnat en önskvärd kokbok till mig! Hon visste precis vad jag ville ha - Per Morbergs kokbok om grillning som precis har kommit ut. Den är så fin och jag har redan bläddrat i den från pärm till pärm. Ett stort tack kära syster!!!

3 kommentarer:

  1. Härlig musik och en fin kokbok! Vilken dag! kram

    SvaraRadera
  2. Det kanske vore något..har pörecis klickat hem 3 olika från Adlibris.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Ja, boken är verkligen en fröjd för ögat och säkert också för munnen och smaklökarna!
    Tack så jättemycket för den fina boken!
    Jag blev väldigt glad!
    Idag ska jag prova kycklingmarinaden med lime, chili och vitlök till kvällen grillning.

    Kram och tack du goa Cina!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina