11 april 2010

En hel orörd vecka framför mig

Visst är det härligt! En hel vecka framför oss som vi kan fylla med en massa spännande saker och livkvalité! Nu är jag mätt och belåten och ska sätta mig tillsammans med min man och planera inför nästa veckas aktiviteter. Ni vet, logistiken ska gå ihop med jobb, träningar, middagar, tvätt och allt annat som ska hinnas med. Vi ska ha ett av våra s.k planeringsmöte...
 
Till fikat hos Syster Yster hade vi min hembakade sockerkaka samt hemgjorda maränger. Mumsiga! Receptet finns på min blogg "Carinas Skafferi".

3 kommentarer:

  1. WOW vad fluffiga!
    Jag var förbi dig tidigare i kväll men du hade visst en jobbekväll!
    Det ligger en GLAD- award hos mig till dig!
    Något att fundera över en vanlig dag!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Oh, hur gott och vackert såg inte det där ut då!
    Sådana där ska jag absolut baka jag också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, det där såg otroligt gott ut :D älskar maränger med lite spännande variationer!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina