10 april 2010

Välkommen lördag

Wunderbar!!! Är det så här livet ska vara? Mysigt och man pysslar med sitt? Just nu är jag inne i ett positivit stim. Barnen mår bra och Krille och jag har det bra, vi kan äta gott och unna oss lite mellan varven, många vänner som vi håller kontakten med, vi är friska och det går bra för barnen. Emma har kommit in på sitt första val till gymnasiet och är lycklig över det.
Nu ska jag gå ut i trädgården påbörja vårstädningen. Det lär ta minst några dagar innan jag är klar så vad väntar jag på...

4 kommentarer:

  1. Å, så härligt det låter Cina!
    Njut av livet!
    Vi hörs vårkramar från Monica

    SvaraRadera
  2. Det är härligt när livet löper friktionsfritt och man mår bra :)
    Det är också härligt med solen, vi har blåst här uppe i Bohuslän men det gör inget.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt när allt bara flyter på!
    kram och ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  4. Cina,
    Njut och lev livet i nuet. Glöm inte bort att stanna upp som du gör nu och känn efter hur bra det känns i kropp och själ när flytet är där! Det är den känslan man ska hitta tillbaka till när det krusar sig i vattenbrynet....
    Jag unnar dig och de dina all lycka!

    Många vårkramar från mig i Beijing

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina