20 april 2010

Barn och vikt

Igår kväll var jag på en föreläsning på Anneroskolan som handlade om barn och vikt. Det är aldrig fel att lyssna på en dietist. Ibland tänker jag att det skulle vara ett yrke som jag skulle vilja ha eftersom jag är otroligt intresserad av mat och vad som händer med maten i kroppen, vad vi behöver äta för att må bra och prestera på topp.
Men nu är jag istället ekonom, så långt ifrån dietist man kan vara. Vem vet, helt plötsligt kanske jag får ett ryck? Det var mycket diskussioner och vi fick lite små tips med oss. Summa kardemumma, det var en lärorik och rolig kväll.

1 kommentar:

  1. Alltid roligt med en inspirerande föreläsning!
    Fin ny profilbild du har!
    kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina