28 april 2010

Beställning av varor

Mitt Living and Room party avlöpte snabb och lätt. Alla mina gäster kände sig nöjda och belåtna när de gick hem. Om det berodde på att de fick köpa fina saker eller det var min goda paj har jag ingen aning om... :-) Det finns mycket fint men jag blir lite skeptisk eftersom det finns mycket fint i affärerna också. Tanken lite med homeparty är att det ska vara saker som är lite extraordinära och inte finns att få tag på någon annanstans. Handdukar och sänglinnen finns tex på Hemtex. Men vår konsulent skulle sluta och sälja så hon hade halva priset på alla saker som hon hade som visningsex. Kanon tyckte alla gästerna och shoppade för glada livet. För min del blev det detta:

8 kommentarer:

  1. Så fina lyktor. Helt ljuvligt fina.

    SvaraRadera
  2. Vad synd att jag inte var där!
    Jag som älskar att handla billigt!
    Jättefina saker du köpte - "lyllos dig"!
    kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  3. ÅH! De vita var ju underbara!!! Grattis till halvprisshopping! :)

    SvaraRadera
  4. Snygga saker du hittade! Shopping och god paj låter som en härlig kombination :) Kram kram

    SvaraRadera
  5. TACK för dina ord hos mig. Visst finns det fina saker överallt.
    Vid ett sånt tillfälle som hos dig är det ju oftast det trevliga sällskapet och det goda man stoppar i munnen som är behållningen!
    Ljusstakarna du köpte har i alla fall jag inte sett någon annanstans.
    Jättefina!
    kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Hej, nu har jag hittat till dig! Så fin/a bloggar! Så roligt det verkar med homeparty! Jättefina ljusstakar! Roligt med lite nytt i hemmet! Ha det gott! Kram Catherine

    SvaraRadera
  7. Väldigt fina saker!
    Inte dumt att handla saker till halva priset.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Finfina saker speciellt gillade jag de vita!!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina