17 april 2010

Stelfrusen

Vad hände med värmen och den sköna solen? Just nu känner jag mig som en isglass och det kvittar hur mycket jag tar på mig men kropps temperaturen vill inte stiga. Efter en några timmar utomhus i blåst och fotbolls tittande så blir man lite lätt stelfrusen. Emma spelade seriepremiär i Kävlinge idag. Hela veckan har jag tänkt att det skulle bli skönt att stå ute och titta på i vårsolen men solen var skym av "vulkanaska"... Till råga på allt så förlorade de med 5-3 men tjejerna krigade på bra och hade lite oflyt ibland. Så är det ibland.
Nu är det dax och göra sig iordning för att bege sig hemåt till familjen Månsson. Det brukar bli mycket skratt och prat vilket jag ser framemot. Ha en skön lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina