22 april 2010

Solen skiner

Just nu skiner solen ute men innan idag var det snöblandat regn! April vädret är verkligen inget väder att lita på. Ena stunden skiner solen och nästa stund snöar det. Är strax på väg och träna ett step up pass. Undra ifall vaden håller? Men jag får ta det lite lungt.
Imorgon är det fredag och helg. Ska bli skönt med lite ledighet. Det har blivit en kort vecka för min del eftersom jag har varit hemma med Anton i två dagar. Anton har gjort en deal med mig som börjar imorgon fredag - om han inte äter något godis under en månad så ska han få 100 kronor. Får se hur länge det varar eftersom han är en stor godis gris och karaktären inte är den bästa när det gäller något gott... Det gäller att peppa honom och inte utsätta honom för frestelser. Hoppas han klarar det! Det är bra för självkänslan (och vikten).
Nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig! See ya!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra med step up passet :)

    Ha en fin kväll !
    Kram kram...

    SvaraRadera
  2. Här zitter ja ohc kan nätstan inte skrva eftersm jg håller tummrna för dig ohc din vad!!!
    Lycka tll!
    //Nttan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina