21 april 2010

Ren disk

Som vanligt var det fullt ös efter jobbet. Emma skulle på träning med Skånelaget i Harlösa och Anton hade fotbollsträning. Två barn och två föräldrar = en förälder kör varsitt barn till sin resp fotboll. Enkelt - eller hur! Effektiv som man är passade jag på att ta en sväng till Burlöv Centrum för att kolla in skor. Många, många som faller mig i smaken men jag hade ett fokus och det var festen på lördag. Klänning har jag hittat men skor, de lyser med sin frånvaro...
 

Med mig hem fick jag annat än skor.
Nya borstar till min Menu diskborste och nya Mon Amie assietter.

Nu ska det fikas och diskas av bara farten!

5 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen Mon Amie servisen!!!

    SvaraRadera
  2. Åk till Borgeby skor! Var där för första gången förra veckan och utbudet verkade vara stort på damsidan...var dock bara på barnavdelningen. Har du varit där någon gång? Lycka till!

    SvaraRadera
  3. En sådan liten diskborste har jag också fast jag använder mest den piffiga diskmedelskoppen som jag doppar en vanlig diskborste i. Det är svårt att greppa i den lilla randiga en längre stund. men fint är det.
    Tjingeling!

    SvaraRadera
  4. Hej du!
    Har du varit på "Skostallet"?
    Ses på lördag!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina