6 april 2010

Vardag igen

Påsken är kort och intensiv men det är en uppstart på våren. Jag har inte haft något påskpynt framme vilket är väldigt skönt idag när påsken är över. Jag brukar inte ha så mycket, några påskägg och några kyllingar... Idag har det varit vanlig vardag igen. Man måste ha det ena för att uppskatta det andra. Jag upplever att det är ganska lugnt på jobbet. Det tar ett tag innan man kommer in i sina nya arbetsuppgifter och jag stressar inte över det.
Idag ska det levereras en kasse med mat från "Linas matkasse". Ska bli spännande och se vad den innehåller. Just nu håller jag på att gå igenom min garderob och provar lite vårkläder. Mycket är för stort så det åker i en påse för att ge till någon bättre behövande. Då blir det mer plats för nytt. Jag har i och för sig handlat en del nytt men basplagg behövs alltid (tex linnen och toppar) och framför allt nederdelar!!!

3 kommentarer:

  1. Du får berätta vad du tycker om Linas matkasse!
    kram

    SvaraRadera
  2. "Mycket är för stort....." säger du.
    Tänk att du får göra dig av med kläder som är för stora!
    Applåder och grattisrop från mig!
    //Nettan

    SvaraRadera
  3. Det är så mycket roligare att handla kläder när man slankat sig lite, det har jag upptäckt :D
    Själv behöver jag toppar i alla sorter och färger.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina