11 april 2010

Dag i Skrylle

Efter frukost och lite röjning i köket så styrde vi bilen till Skrylle tillsammans med Syster Yster och Syster London. Underbart väder med sol och hög luft! Barnen sprang runt och letade pinnar och stenar och vi vuxna bara mös i solen. Promenaden avslutades med kaffe och fika.
  
 
Det fanns inte så mycket knoppar på träden ännu, vilket förvånade mig. Men en och annan tussilago tittade fram i vårsolen.
 
Nu är det dax att köra hem till Syster Yster och äta middag. Dagen till ära har jag bakat en sockerkaka, om det är någon som skulle vilja ha något litet till kaffet efter maten!

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en skogstur!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag hade faktiskt tänkt att titta över till er idag - men nu har klockan tickat på och nu vill jag bara slapp här hemma.
    Vad synd med tanke på sockerkakan!

    Kram-kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  3. hej gumman,
    åh så skönt det ser ut....inte helt fel med sockerkaka heller... det kan jag ju baka i morgon, men Skrylle får vänta till juni.
    Saknar dig och Nettan jätte mycket.
    kramar i massor Vivi

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina