20 juli 2015

Lunchdax på Lilla Torg

Idag är det min första semesterdag och det kändes underbart!
Värdet var OK. Inget strandväder men inte så att du behövde ha jacka.
Denna vecka har bara jag semester och dessvärre får Maken jobba.
Men jag roar mig med lite smått och gott.

Veckans första happening var en lunch på stan tillsammans med 
min fina vänninor Majsan och Lolo. Vi brukar träffas några gånger om året
men jag har inte kunnat vara med de två sista gångerna så jag hade lite abstinens.
En lunch på stan fick råda bot för det.

Lite småärenden först innan det var lunchdax och vi bestämde oss för
en indisk restaurang på Lilla Torg. Det var inte den bästa av restauranger
men sällskapet var det inget fel på. Vi pratade i flera timmar innan det
var dax att bege sig hemåt. Tiden går fort när man har trevligt!


Lolo fick skjuts av mig hem och vi tog en liten kopp kaffe i hennes underbara orangeri.

En mysig dag tillsammans och jag kände mig nöjd med dagens första semesterdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina