25 juni 2013

Slagen hjälte

God kväll fina du.
Nu är det kväll igen.
Dagarna rinner iväg och kvällarna är fyllda med aktiviteter.
Både roliga och mindre roliga.
That's life in a nutshell!

Dagen har bestått av än det ena än det andra.
När jag kom hem från jobbet så var det planerat in träning för mig.
Det var ett nytt pass som heter Body Combat.
Jag hade ingen aning om vad det var för något
så det kändes som en liten utmaning.

Jag kände mig inte helt 100 så först var jag inne på att strunta i det
men jag var klok nog att bege mig - i ösregn på cykel...
Passet var svårt med mycket inslag av boxning med slag och sparkar.
Jag kände mig "Lost in the blåst"
Det kräver nog några gånger innan jag kan ta till mig träningen ordentligt.


När jag kom hem så var det soffläge som gällde tillsammans med en Ipren.
Jag kände mig som en slagen hjälte!
En spännande film på TV och lite jordgubbar och kvällen var räddad.

Nu får jag se ifall jag får träningsvärk imorgon.
Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina