18 juni 2013

Kanonväder

Att vara klockan kvart i sju på jobbet är skönt.
Det var så tyst och lugnt när jag steg in på mitt kontor.
Det kändes som om det skulle bli en bra dag!
Vi får se hur länge jag är positiv till det hela...

Solen strålade från en klarblå himmel
och temperaturen steg upp emot 25 grader.
Vi gick en liten runda på lunchen idag,
dels för att hälsa på Stora Syster på hennes arbetsplats
och dels för att komma ut i solen.

Fördelen med att komma iväg tidigt på morgonen är
en alldeles underbar känsla på eftermiddagen.
Att kunna åka hem innan fyra och sedan slänga sig i loungen
och bara njuta av solen och känna solen strålar värma ansiktet.


Där låg jag till klockan fem och sedan var det middag.
Ett avsnitt Glamour för min del och resten av familjen
bojkottar det. Även jag blir bojkottad.
För tillfället tycker jag att det är så otroligt tramsigt men ändå så sitter jag
och tittar på det. Det är lite avkoppling för mig.

Lite pyssel med papper och sedan en dokumentär om Ingvar Kamrad på TV.
Nu är det dax att knyta till kojs.
See ya another day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina