26 juni 2013

Överraskningar är uppskattat

En liten present har förgyllt min dag idag!
Jag fyller inte år eller något speciellt utan bara
helt sådär utan förvarning.
Det är sååå trevligt med dessa små överraskningar i vardagen.
Det är väldigt uppskattat.

God kväll

Överrasknings present från min fina vän Nettan
I morse så vaknade vi med ett ryck.
Klockan visade 06.11.
Jag hade en svag förnimmelse att klockan hade ringt vid halv sex
och jag hade tänkt - Bara en liten stund till...
Stora Syster hade också försovit sig lite.
Båda två fick eld i baken men vi hann i tid.

Stora Syster hade ingen träning idag och jag behövde vila min arma kropp.
Lille Bror och Maken skulle iväg på handbollsträning
så efter jobbet körde vi till Nova Lund.

Stora Syster hade sett en fin kavaj som var på REA
men den var för stor och det fanns ingen mindre storlek.
Skit också!

Nu är räkningar är betalda och det är alltid lika "tråkigt".
Men jag ska inte klaga, det är lika för alla. Ibland känner jag bara för att gnälla lite.
Vintern och våren har varit hektiskt med allt var vi har hittat på.
Planering och resa till Stockholm.
Planering och resa till New York
Intensiv övningskörning
Planering av student fest och allt festandet runt studentveckorna
Och nu är det helt tomt...

Men det är också skönt att ha det tomt
men efter en intensiv period går luften ur mig och skapar en tomhet.
Jag kan bara konstatera - Det ska bli skönt med lite semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina