16 juni 2013

Skön söndag

Nu känns det som om vi är back in business igen.
Sömnen är mer eller mindre återställd efter
en hel veckas festligheter och idag var det fotboll på
schemat igen.

Vi var på plats på Brovallen lagom till matchstart.
Eller rättare sagt så missade vi de fem första minuterna
och när vi kom stod det redan 2-0 till LB07.
Sedan fortsatte det i den takten.
Men 30 minuter in i matchen öppnade himlen sig!!!
Regnet fullkomligt öste ner.
Töserna blev dränkta i vatten och de blev lika
blöta som om de hade duschat.
Och det blev även vi som satt på läktaren.
fastän vi hade regnkläder och paraply.
Det gick inte att värja sig.



Nu har de spelat 5 matcher och ingen förslut än så länge.
Undrar hur länge den seger sviten ska hålla i sig?

Lunch och lite vila innan min träning.
Jag hade anmält mig till spinning med den blev inställd för att vi var för få anmälda.
Trist men inget att göra något åt.
Istället blev det CX Works och det är fokus på mage, rumpa och rygg.
Det kändes i musklerna att jag hade kört cirkelträning igår.
Pust och stön - men det kan bara bli bättre.

Jag har suttit framför datorn hela kvällen och sorterat fotografier.
Jag ligger lite efter i bloggandet men jag ska försöka komma ikapp.
Studentfestandet har tagit all min tid och det är det absolut värt.
Imorgon är en ny vecka och snart är det semester och ledighet.
Det gillar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina