17 juni 2013

Full rea överallt

Nu är det fullt upp med REA överallt.
Både i butiker och på internet.
Jag fullkomligt överöses med mail och SMS
om en massa erbjudande överallt.

Jag brukar inte nappa på REA erbjudanden men nu
känns det lite mer angeläget.
Det är många klädesplagg som jag har spanat in hos JOY
men även Ecco har bra rea priser.
Webb butiken Nordljus har mycket fint som tilltalar mig.
Det blir nog en vända upp på stan imorgon och på onsdag
för att kolla in vad som finns kvar.

Idag började Stora Syster sitt sommarjobb och vi kommer
samåka hela sommaren.
Hon böjar redan klockan sju och det kommer bli svårt för mig
att stiga upp kvart i sex fem dagar i veckan.
Men det positiva är att jag får åka hem vid halv fyra
och förhoppningsvis är det fint väder så vi kan njuta av kvällen ordentligt.


Kvällen bestod av middag och sedan spinning i 45 minuter.
Svettigt värre men ack så nyttigt för en trött kropp.
Nu är det snart dax att krypa till kojs.
Det känns konstigt att gå och lägga sig så tidigt och när det
fortfarande är ljust ute.
Men ska man orka att stiga upp tidigt så får det bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina