15 juni 2013

Fira in sommaren

Idag har det regnat från och till.
Vart tog sommaren vägen?
Men så är det med svensk sommar.
Gilla läget är min melodi.

Jag hade bokat in ett cirkeltränings pass och det var SVIN jobbigt.
Jag orkade definitivt inte allt.
Var tvungen att vila om jag inte hade gjort det hade jag svimmat big time!
För några år sedan hade jag inte lyssnat på min kropp och bara kört på.
Men jag har blivit lite klokare med åren och inser
att kondition och styrka är färskvara.
Den måste byggas upp lugnt och försiktigt igen.

Hela eftermiddagen gick åt till städning och tvättning.
Tvätten har vuxit sig gigantisk under studentveckan.
Det har helt enkelt inte funnits tid att tvätta.

Vi hade bestämt att vi skulle gå på restaurang och
fira in sommaren och Lille Bror fick den stora äran att välja restaurang.
Först hade vi bokat Viggos men vi inte så sugna på det när vi väl kom dit.
Istället blev det O'Learys och deras hamburgare.
Supergoda och trevlig miljö.
Det betalar jag gärna lite extra för!


För att runda av kvällen var det sedan bio dax.
Lille Bror hade valt "Fast & Furious 6".
Världens action rulle med fullt ös hela tiden.

En trevlig start på sommar lovet!
Nu väntar vi bara på värmen och solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina