1 november 2010

Värk i kropp & knopp

Min förkylning håller sig kvar i järngrepp, både kropp & knopp värker. Om det inte går över snart får det nog bli ett besök till farbror doktorn. Jag får knappt behålla maten och det känns som om det blir sängläge idag.
Trots det så är jag på gott humör och är nöjd med det mesta. Snickare Per kommer på onsdag och ska färdigställa det sista av sitt jobb på uterummet. Det som återstår är igensättning av ett fönster. Tegel och murbruk är beställt. Murare är beställd och förhoppningsvis blir det färdigmurat innan jul. Vår planering inför vardagsrummet är i full gång och arbetet ska påbörjas efter jul. Men först ska vi fira All Helgona Helgen och gå till våra nära och kära som inte finns med oss. Sen är det full fart framemot adventstider!

3 kommentarer:

  1. Stackars dig! Låter inte trevligt. Min förkylning gick över fort och det är jag tacksam över.
    Ha en så bra dag det går och bädda ner dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt att det inte vill försvinna. Kryp ner och ta en värmande glögg (hjälper mot allt) och läs eller varför inte titta på ett nytt skunkprogram som börjar ikväll "Böda camping"
    Fast mår man inte illa innan så gör man det nog till det programmet.
    Krya på dig i vart fall och hoppas du snart är ditt vanliga jag igen
    KRAM

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina