30 november 2010

Vanlig vardag

Idag är en dag som är precis som vilken vanlig dag i mitt liv. Arbetet idag bestod även av en trevlig lunchdate med två väldigt goda vänninor och samt att det blev en sent innan jag kom hem. Numera är barnen så stora att de klarar sig själv hemma och jag känner en otrolig frihet över det. Det behövs inte stressas hem varje dag utan det finns tid för mig själv att göra det som jag vill och måste. Imorgon är det den 1:a december och vi börjar räkna ner till den stora dopparedagen. Vi vet fortfarande inte hur vår julafton kommer te sig och det tycker jag är jobbigt. Det är svårt att planera och jag som gillar att planera har svårt för detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina