25 november 2010

Snöat hela långa dagen

Idag har snön fullkomligt vräkt ner hela dagen. Men det har nog varit väldigt olika har jag förstått, helt beroende på var man har varit. I Lund har det kommit minst 15 cm och det är så ljust utomhus. Det blir ett sådant dovt ljud i naturen när snön faller - helt tyst och det gillar jag. Efter jobbet idag körde jag till Nova Lund och handlade lite julklappar. Nu är Krille färdighandlad. Det är några klappar kvar till barnen och kusinerna annars är jag klar. Men det blir ändå alltid några i sista stund. Det är så roligt att ge bort julklappar!!!
Anton och jag har varit en runda och handlat mat till hans "sleep over" imorgon. Han har själv bestämt menyn och det blev Taco Snacker till förätt, Tacos till middag och chokladkladdkaka till efterrätt (som står i ugnen nu och doftar alldeles underbart). Sköt om er och kör försiktigt i vintermörkret!!! Det är bättre att komma fram försent än att inte komma fram alls. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina