8 november 2010

Monday Morning

Melanie Fiona och hennes Monday Morning är en låt som gör mig glad fastän det är måndag. Ibland känner man bara för att dra täcket över huvudet och sova vidare. Nu har jag varit ledig i flera dagar vilket ger mersmak. Men när man väl kommer till jobbet så är det bra.
Min arbetsdag idag har kantats av IT problem så mer än halva dagen gick åt till det och då är det tur att att det finns trallvänlig musik som gör mig på gott humör.
Nu sitter jag här med en god kopp laktits te och tittar på en bra film på TV, National Treasure med Nicholas Cage i huvudrollen. Ett besök på VV och en lång promenad i vinter blåsten är avverkat och jag känner mig nöjd med min dag.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också den låten. Man blir helt klart glad!

    /Kristina

    SvaraRadera
  2. Den där låten är riktigt bra!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina