7 november 2010

Jag föll pladask

Bilden är lånad från Torkelsons Möbler (http://www.torkelson.se/)
Denna stolen såg jag igår på Hulténs möbler och den bara talade till mitt hjärta - Köp mig, Köp mig! Den hade varit perfekt i vårt nya uterum som en liten läs/vilostol. Att gå runt på Hulténs möbler är en njutning. Där är så mycket fina möbler som jag skulle vilja ha i mitt hem. Man får välja guldkornen för allt får inte plats, om man inte bor i ett slott vill säga...
Just nu sitter jag och bläddrar i heminredningstidningar och surfar runt på inredningsbloggar för att få inspiration till vår kommande renovering av vardagsrummet. Det finns mycket fint vid första anblicken men sen är det detaljerna som avgör. Det är i och för sig ett kärt besvär, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Väldigt snygg stol, förstår att du vill ha den!

    SvaraRadera
  2. Det måste vara härligt att planera så! Stolen är ursnygg onekligen!

    Sv. Ja, jag går ju massor utomhus också men vi bor på vischan, så efter mörkrets inbrott är det allt annat än lätt...!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina