3 november 2010

Familjetid!

Nu börjar det mörkna redan vid halv fem tiden. Utredningar hela långa dagarna så det är skönt när jag kommer hem och får göra något annat, laga mat och vika tvätt. Ibland är det tråkigt men ibland är det skönt. Snickare Per är här och färdigställer det sista och vi andra gör ingenting. Men varje onsdag har vi i vår familj hyrt en gymnastik hall i Staffanstorp och vi åker dit och har skoj tillsammans. Det har vi gjort i över sex år och alla ställer upp på det. De första åren spelade Krille och Emma fotboll och Anton och jag gjorde hinderbanan. Nu är det Emma och jag som gör hinderbana och Krille och Anton spelar handboll. Det känns som en trevlig familjetid tillsammans och ibland kan jag höra barnen prata med sina kompisar om det och då förstår jag att de värdesätter tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina