2 november 2010

Strålande

Det är min hälsa vi pratar om och inte vädret. För vädret, det har varit så långt ifrån strålande som man kan komma. Regnat smått, smått hela dagen. Anton har varit på bio med mormor och nu ikväll är Emma är på träning med Skånelaget inför helgens cup. Hemkommen från jobbet och precis innanför dörren blev jag anfallen av ett kakmonster. Anton hade valt ut cirka 15 recept som han var sugen att baka och jag fick välja ett av dem. Vi for iväg och handlade det som saknades i skafferiet och nu står kakan i ugnen och vi väntar på att den ska bli klar. Annars har det varit en bra dag. Jag kände att jag hade tappat lite tempo på jobbet, vad höll jag på med innan jag blev sjuk... Korttidsminnet är ja, kort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina