29 mars 2016

Avtackning av vår chef

En dag där tiden har gått fort och en massa saker har hänt.
Det är bra att dokumentera för jag är så otroligt glömsk
och kan glömma bort vad jag gjorde igår.
Det är ingen trevlig känsla och därför älskar jag bloggen där jag
kan få ner allting och gå tillbaka och se vad som har hänt.

En solig dag med lagom mängd möten och en lagom mängd dos övrigt arbete.
Jag kände mig nöjd när jag körde hem vid halv fem tiden.
Det är tidigt för mig men idag skulle vi gå ut och fira av vår chef.
Han ska gå vidare mot nya utmaningar och det är med sorg i hjärtat
som vi tackar av honom. En fantastiskt chef som är oerhört duktig på att lyssna och
och utveckla sin personal. Men så är det i livet.
Livet består av möten hela tiden och det gäller att ta med sig de bra sakerna.

Vi hade bokat bort på restaurangen, längst upp på Malmö Live dvs. Kitchen & Table.
Det är en av Marcus Samuelsson restaurangen och det är en 
enorm utsikt över Malmö. Maten är utsökt och idag blev det fisk för hela slanten för mig.
Smakerna gifte sig perfekt och vinet var som en dröm.
Jag är så glad att vi valde detta stället och vår chef uppskattade det väldigt mycket.


Vi hade bordet några timmar och det blev inte jättesent och
det kändes bra för det är arbetsdag imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina