7 mars 2016

Sjukstuga

Måndagmorgon och jag känner mig lite krasslig.
Jag vill inte åka till jobbet och smitta ner alla andra
så jag valde att stanna hemma idag.
Och det var tur eftersom jag var helt urlakad.

Det var längesedan jag kände mig dålig. Visst kan jag bli förkyld mellan varven
men det tar bara någon dag och sedan är jag fit for fight igen.
Men jag kände redan på morgonen att på väg att bli dålig.
Kroppen var helt slut och jag valde att stanna hemma.

Och det visade sig vara ett korrekt beslut. Jag låg hela dagen i soffan
och var totalt orkeslös. Jag hade några möten inplanerade, vilka jag ringde in på
men annars så tittade jag på TV och sov om vartannat.


Familjen fick fixa egen middag för jag var helt orkeslös och bara sov hela kvällen.
Hoppas detta blir kortvarigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina