30 mars 2016

Onsdagsyoga

Onsdagar har kommit att bli min favoritdag i veckan!
Att gå på yogan är så skönt och välbehövligt för min kropp och själ.
Det ska mycket till för att jag ska missa den.
Jag längtar varje vecka!

En dag fylld av möten och en lunchpromenad!
Det var fint väder och vi har en ett bra promenadstråk som vi kan gå i samband med lunchen.
Det tar cirka 20 minuter och är precis lagom.
Jag fick med mig två av min kollegor på en runda och vi gjorde ett vad att
innan den siste augusti så ska vi ha hunnit med 50 lunchpromenader.
Det ska vi väl hinna med!


Men när klockan var kvart i fem så var det dax för mig att packa ihop mina
saker och bege mig till min yogaklass som varar i 90 minuter.
När jag började att gå på yogan så tyckte jag att 90 minuter var för länge
men nu har jag lärt mig att uppskatta dessa minuter och vill inte att de ska ta slut.

Idag så har Syster London och hennes familj kommit till Sverige.
De ska bo hos Syster Yster och när jag kom hem från yogan så körde
Stora Syster och jag dit för att prata lite och dricka ett glas vin.
Det var mysigt att träffas och prata men tiden går fort och vi begav oss hemåt
vid 22 tiden. En dag imorgon och jag var ganska trött efter yogan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina