4 mars 2016

Inställd tjejmiddag


Ibland blir det inte som man har tänkt sig.
Vi gör våra planer och har bara ett mål i skikte, att planen ska genomföras.
Men livet gör sig påmind ibland och då gäller det att anpassa sig.
idag var ett sådant tillfälle.

Frukost på jobbet och sedan var det en vanlig arbetsdag.
Förutom att jag började att få världens huvudvärk.
När klockan var fyra så hade jag ätit några huvudvärkstabletter 
men de hade inte gjort någon nytta. Jag gav upp och körde hem.

Det tråkigaste med detta var att vi skulle träffas med Jojoklubben och gå på
en Kin Long restaurangen i Malmö, en väldigt känd kina restaurang.
Men det var helt omöjligt för mig att bege mig till stan så jag
fick helt enkelt lämna återbud och det gjorde att träffen ställdes in.
Det var oerhört snällt av de andra tjejerna att anpassa sig efter mig.
Vi får ta tag i att bestämma ett nytt datum snart igen.

Så det blev middag på hemmaplan istället.
Stora Syster hade bjudit hem en god vänninan från fotbollen och när jag väl
hade fått vila några timmar så var jag ganska OK ändå och
kunde sitta med till bords och äta en bit mat.


Och kvällens efterrätt var en massa god frukt som vi doppade i smält choklad.
Supergott och det kändes väldigt nyttigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina