13 maj 2012

Tyst och stilla

God morgon alla ute i cyberspace!
Det ser ut att bli en fin dag, om jag bara går på det jag ser ialla fall.
Mina växter och all min jord, som jag köpte igår, ligger fint och väntar på mig.
Nu ska lite vissna påskliljor försvinna från krukorna
och nytt fint planteras.
Sedan är det planerat in ett besök på Nova Lund och
inhandla en bikini till Stora Syster och ett par nya skor till mig.
Men först en god kopp kaffe i min stilla morgonstund.
Jag längtar till i eftermiddag när Maken och Lille Bror kommer hem från sin handbollshelg.
Hoppas de har haft det bra.
Njut av söndagen!
Skåne visar sig från sin bästa sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina