9 maj 2012

Välförtjänt ros

Vad händer i era liv?
Är vardagen alltid densamma och ni lever för helgen?
Eller ni planerar in en massa aktiviteter varje dag?
Både igår och idag har jag i stort sett gjort ingenting mer än lagat middag.
Det är så skönt att bara slappa i soffan men jag får så dåligt samvete 
över att dagarna går och jag bara "latar" mig.
Men visst måste man få lov att göra det utan att känna dåligt samvete.
Ibland kan även slappe dagar vara förtjänta av en ros.
För att orka med de jobbiga dagarna måste man få lov att ta det lugnt, eller hur?
Jag tror bestämt att jag ska leta lite ibland bok bloggar och se ifall jag hittar något
bra tips på en bok som man kan läsa.
Då känns det som om tiden blir lite mer kvalitets fylld.
Imorgon blir det en tidigt morgon för Lille Bror ska iväg på lägerskola tidigt, tidigt
och Stora Syster ska på utflykt till Kullen i Höganäs.
Nu ska jag krypa till kojs!
Natti natti!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina