7 maj 2012

Promenad i vårkvällens sol

Idag har jag varit flitig med att förflytta mig.
Först blev det en lunchpromenad och sen på kvällen blev det nästan en hel timmes promenad.
Kvälls solen var så vacker men det var KALLT!
Arbetdagen var slut vid 17 tiden och Stora Syster hade kokat korv till middag
så det slapp jag fixa med.
I ett svagt ögonblick sa jag till Maken att jag inte hade tid och dammsuga eftersom jag
skulle ut och gå en lång runda.
Det blir rätt svårt att strunta i båda sakerna så det var bara och snöra på sig skorna.
Och SKIDJACKAN!
Min värk i knäna är inte så stor längre men den har förflyttat sig till
fötterna, hälsenorna och höften.
Det går på ren vilja.
Annars var det inget speciellt på agendan utan bara vanlig vardag.
Och jag var trött, så jag somnade i soffan i sällskap av
ishockey, Sverige som mer eller mindre utklassade Danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina