5 maj 2012

Bakdax!

Idag var jag sist uppe av alla.
Alla var i full gång när jag steg upp men de hade varit snälla och vänta på mig och äta frukost.
Stora Syster skulle iväg på fotboll ända till Karlskrona,
Maken och Lille Bror skulle på årsmöte med handbollen
och jag hade bestämt mig för att baka lite till dagens handbolls avslutning.
Oftast är det "köpe" kakor vid sådana här tillställningar
eftersom jag "suger" att planera in tid för att baka.
Men inte idag!
Det var beställt kladdkake muffins och knäckkakor.
Båda delar tar ingen tid att göra och resultatet blev lyckat. 

Nu kommer dagens stora fråga?
Vad ska jag ha på mig på handbolls festen ikväll?
Jag får dyka djupt in i garderoben och rota runt för se ifall där är något som jag känner för.
Men först en liten tupplur på soffan.
Trevlig lördag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina