8 maj 2012

Ännu en dag till samlingen

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan och FRYSER!!!
Jag har frusit hela dagen.
Det måste vara något fel på vår luftkonditionering på jobbet för det är superkallt inomhus!
Jag har både kofta och sveper en lång scarf om mig och dricker te hela tiden,
i hopp om att få upp värmen.
Resten av familjen är just nu iväg på träning och jag har inget speciellt att göra,
jag bara strötittar på TV.
Visst kan jag alltid städa men här är inte speciellt stökigt eller skitigt
 och jag har ingen bok att läsa.
Att gå ut och promenara idag känns inte lockande,
både för att jag fryser och min kropp är trött och värker.
Summering av denna tisdag - uttråkad!
Men nu är det dax att börja packa inför Lille Brors lägerskola
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina