4 maj 2012

Provtagning

Redan fredag!
Skönt!
Det var en kort dag på jobbet också.
Jag hade en tid hos doktorn för provtagning redan klockan ett och
sedan var inte lönt att köra tillbaka till kontoret utan kökbordet fick agera kontor.
Men jag hade sällskap av min mamma som hjälpte mig med stryktvätten.
Det är guld värt.
Dels för att jag tycker det är tråkigt och dels för att jag aldrig hinner.
Annars har jag tillbringat kvällen i Furulund där Lille Bror spelade fotbollsmatch med P99.
Väl hemma igen vid halv 10 var jag genomfrusen och kröp ner i soffan med en stor filt.
Efter tag fick jag upp värmen och nu är jag lagom trött och slö.
Hoppas på varmare väder imorgon eftersom det är en utedag med Lille Brors handboll.
God natt!

1 kommentar:

  1. Va fint blad, har du gjort de?
    Godmorgon förresten! :)

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina