18 maj 2012

LCHF frukost

Solen lyser in genom persiennen i sovrums fönstret
och genast blir jag på gott humör!
Idag är det planerat in lite trädgårds arbete och det är alltid skönt och vara ute när solen skiner.
Men först är det frukost, en kolhydrat fri sådan.
Äggröra, mozzarella ost, 1/2 avokado, prosciutto, tomater och kaffe.
Super gott och jag håller mig mätt i flera timmar och inget sug efter något alls.
Nu är idet iväg till Malmö grusterminal och inhandla sten till rabatterna.
Det kommer bli en tuff dag och musklerna kommer få sig en rejäl genomkörare.
Ha en skön dag i vårsolen!

1 kommentar:

  1. Tack för dina rara ord i min blogg! Zaga kommer att bli en jätte bra storsyster/mamma till Ebba. Zaga är jätte snäll med andra hundar och speciellt valpar.
    Vilken god frukost du gjort! Ser fräscht ut och helt i min smak!

    Önskar dig en fortsatt skön helg!!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina