16 maj 2012

DM Match i Klagshamn

Vilket tråkigt väder vi har!
Det är kallt, blåsigt och regnar nästan varje dag, från och till.
Nu vill jag har sol och värme och kunna känna solen strålar värma ordentligt.
Allting blir så mycket roligare!

Idag var det dax för mig att åka till Reumatologen i Lund
för att försöka utreda min stela och värkande kropp.
Det var en lång och grundlig undersökning och svaren på min prover var bra.
Båda läkarna som undersökte mig var överens om att jag inte hade någon Psoriasis Artrit.
Mina besvär var för lindriga och just nu har jag ingen svullnad.
Jag blev överlycklig över detta besked!
Nu är det inbokad till sjukgymnast för att se över mitt rörelse mönster
och få bukt med mina värk i både fötter, ben och rygg.
Idag var det fredags stämning på jobbet trots att det var onsdag.
Imorgon är det helgdag och arbetskollegorna började "troppa" av redan vid två tiden.
Nu är det fyra dagars ledighet framför oss och vi inledde helgen med
Stora Systers DM match i Klagshamn vilken de vann.
Nu är de vidare i kvartsfinal!
Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina