8 september 2015

Lille Bror 15 år

15 år sedan föddes vår älskade Lille Bror!
Jag fattar inte vart alla dessa år har tagit vägen.
Presenter och skönsång... på morgonvkisten
och sen var vi iväg på var sitt håll.

Jag har svårt för att förstå att jag faktiskt har så gamla barn.
Jag gillar den perioden vi är i nu och jag börjar så smått inse att jag också börjar
 bli en mamma som har vuxna barn. Det är en ny roll som jag måste vänja mig vid.
De får gärna bo hemma så länge de vill. Det kommer en dag när de
är mogna att flyga ut ur boet och då hoppas jag att jag är mogen för det.
Jag får bjuda hem dem på middag till helgen istället och 
hoppas att de tar sig tid till det någon gång ibland.


Presenterna bestod av en stationär dator, en cool tröja och Zlatans nya parfym.
Lille Bror var nöjd och då var vi nöjda.

Restaurangbesöket som vi brukar planera in vid födelsedagar är skjutit på framtiden.
Båda barnen hade träning som ingen av dem ville missa.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och
det känns bra att ha något roligt att se framemot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina