7 september 2015

Kick-off med filmklubben

Idag var det dax att ha kickoff med vår nyskapade filmklubb.
Fyra tjejer som ska träffas en gång i kvartalet och gå på bio.
En av oss får välja vilken bio och de övriga bara hänger med.
Spännande!

Jag startade upp min måndag morgon med att träna ett HIIT pass.
Jag kollar på min favorit webbsida med olika träningspass och
väljer ett träningspass. Ibland blir det ett HIIT pass, som idag,
ibland blir det ett styrketräningspass och ibland blir det något annat.
Det är verkligen en all-round träning som de erbjuder.
Och känslan efter träningen är obeskrivbar och jag känner att
jag blir mycket piggare och är på G.

Dagen förflöt snabbt förbi och jag såg framemot kvällens biobesök.
Tillsammans med 3 andra tjejer så har vi startat upp en filmklubb.
Låter mer avancerat än vad det är. Vi är ska gå på bio
tillsammans och det är en av oss som väljer film utan någon
påtryckning från de andra. Nästa gång är det någon annan som väljer.
Det kommer bli spännande och få gå på bio när någon annan väljer.
De väljer förmodligen andra filmer än vad jag hade valt.


Efter bion traskade vi till Espresso House för att ta en liten fika och diskutera filmen.


Idag var det min tur att välja och jag hade valt
"Kvinnan i guld". En film med Helen Mirren i huvudrollen.
Jag gillade den och den är klart sevärd.



Det blev en ganska sen kväll och vi har redan bestämt när vi ska
gå på bio nästa gång. Då är det jag som bara hänger med och
njuter av en film som någon annan har valt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina