10 september 2015

Aterwork på Vespa

Goa och trevliga arbetskamrater!
Det är underbart att kunna umgås med dem utanför arbetstiden.
Vi är fyra tjejer som träffas men en av oss har slutat
och det var länge sedan vi sågs.

För familjens bilar skulle räcka till och vi skulle kunna transportera
oss till alla träningar till höger och vänster så tog jag bussen
till jobbet. Det är väldigt smidigt och och bussen stannar i stort sett utanför
mitt kontor. Det kanske kan vara en iden att ta bussen ibland.
Det är ganska skönt att bara sitta och fundera och slippa bry sig
om trafiken, vilken är enormt hektisk under de timmar som jag kör till jobbet.

När dagens arbete var slut så begav vi oss upp till V.E.S.P.A.
Deras pizzor är supergoda och precis lagom stora.


God ost med färsk ruccola är min favorit och jag blev rejält mätt.
Vi avslutade kvällen på Espresso House och en god kopp kaffe.

Vi kände oss nöjda vid 22 tiden och vi var ense om att detta måste vi göra om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina